تحصیل پزشکی در بلاروس
نوشته شده توسط : jvnproc

تحصیل پزشکی در بلاروس، تخصص پزشکی در بلاروس، کالج ها و دانشگاه های پزشکی در بلاروس، درخواست و پذیرش در دانشکده پزشکی در بلاروس.

تحصیل پزشکی در بلاروس به زبان انگلیسی یکی از ارزان ترین و بهترین گزینه ها برای دکتر شدن برای بسیاری از دانشجویان خارجی است که در خارج از کشور تحصیل می کنند. آموزش و بهداشت عمومی یکی از اولویت های اصلی سیاست ملی جمهوری بلاروس است، دانشگاه های پزشکی در بلاروس از استاندارد اروپایی پیروی می کنند و مدرک پزشکی در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل دندانپزشکی در اروپا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

آموزش پزشکی در بلاروس مبتنی بر فناوری های آموزشی به روز آموزش عالی و متوسطه پزشکی در ترکیب با روش های پیشرفته پزشکی عملی است که متخصصان سلامت را قادر می سازد در بازار بین المللی رقابتی و انعطاف پذیر باشند.

تحصیل پزشکی در بلاروس عبارت است از تحصیل پزشکی در کشوری با سیستم بهداشت ملی دارای ساختار مناسب و بهبود کیفیت موسسات آموزش پزشکی با مهارت بالا (کالج ها و دانشگاه های پزشکی) بر اساس به روز رسانی ساختار و محتوای آموزش پزشکی و دارویی و همچنین برنامه های درسی. ، در مورد ارتقاء و انطباق آنها با فناوری پیشرفته.

تحصیل پزشکی در بلاروس توسط ایالت سازماندهی می شود و از دبیرستان شروع می شود و تا دانشگاه ادامه می یابد. این احتمالاً یکی از دلایلی است که سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی در بلاروس با 93٪ توسط دولت تنظیم می شود.

تحصیل پزشکی در بلاروس: دانشکده های پزشکی دولتی

کالج های پزشکی دولتی در بلاروس: 14 کالج پزشکی در بلاروس تخصص های 3 ساله (2 سال و 10 ماه) را به عنوان آموزش متوسطه عمومی در زمینه های زیر ارائه می دهند:

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پرستاری در انگلیس اینجا کلیک کنید.

داروی عمومی؛

پرستاری

تشخیص پزشکی؛

پیشگیری پزشکی؛

توانبخشی پزشکی؛

ماساژ پزشکی؛

دندان شناسی;

دندانپزشکی پروتز;

داروخانه؛

تحصیل پزشکی در بلاروس: دانشگاه های پزشکی بلاروس

تحصیل پزشکی عالی در بلاروس توسط 4 دانشگاه پزشکی دولتی اداره می شود. حتی اگر زبان اصلی آموزش در بلاروس روسیه باقی بماند، برخی از برنامه های پزشکی در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

برنامه های تحصیل پزشکی در بلاروس 6 ساله طراحی شده است:

دانشجویان سه سال اول علوم پایه مانند آناتومی، بافت شناسی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، لاتین و سایر زبان های خارجی، فلسفه را مطالعه می کنند.

همه چیز را در زمینه دندانپزشکی در آمریکا بدانید.

دانش آموزان 4-6 ساله در بیمارستان ها و پلی کلینیک ها هدایت می شوند: بیماری های داخلی و جراحی، زنان و زایمان، بیماری های عفونی، انکولوژی، مغز و اعصاب، اطفال و بسیاری موضوعات دیگر.

آموزش عملی تابستانی: پرستاری - بعد از دوره سوم، سرپایی - بعد از دوره چهارم و تمرین بستری - بعد از دوره پنجم.

دانشگاه های پزشکی بلاروس:

دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس؛

دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک؛

دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو؛

دانشگاه پزشکی دولتی گومل؛

دانشگاه های پزشکی بلاروس در دانشکده ها سازماندهی شده اند و دانشجویان بین المللی تحت دانشکده هایی برای دانشجویان خارجی آموزش می بینند که در همه دانشگاه های پزشکی موجود است.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://medistudy.ir/





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: